5 spôsobov, ako môže zlý grafický dizajn zničiť váš biznis
Grafický dizajn je dôležitá vecička, ktorá dokáže komunikovať identitu vašej značky, prilákať zákazníkov a presvedčiť ich, aby nakúpili. Ak to však urobíte zle, grafický dizajn vám môže pokaziť reputáciu a odohnať potenciálnych klientov.
1. Zlý grafický dizajn spôsobuje, že vyzeráte neprofesionálne.
Ak sú vaše marketingové materiály, web alebo logo zle navrhnuté, odrazí sa to na vašom podnikaní. Budú vyzerať amatérsky, nedbalo alebo dokonca podozrivo. Zákazníci vám nebudú dôverovať, ak je vaša vizuálna identita nekonzistentná, zastaraná alebo nekvalitná.
2. Zlý grafický dizajn mätie vaše publikum.
Ak je váš grafický návrh príliš neprehľadný, zložitý alebo nejasný, nedokáže efektívne komunikovať vašu správu. Vaše publikum nebude rozumieť, čo ponúkate, za čím stojíte alebo čo chcete, aby urobili. Rýchlo stratia záujem a prejdú ku konkurencii. Aby ste tomu predišli, používajte vhodné písma, farby a obrázky, ktoré zodpovedajú vašej značke a účelu.
3. Zlý grafický dizajn poškodzuje vašu dôveryhodnosť.
Ak je váš dizajn, zastaraný, poškodí to vašu reputáciu a dôveryhodnosť. Zákazníci vám nebudú dôverovať, ak použijete neaktuálne informácie, alebo kopírujete iné dizajny. Tiež si všimnú, ak používate nekvalitné alebo irelevantné obrázky, fonty alebo farby, ktoré nezodpovedajú vášmu odvetviu alebo špecializácii. Buďte vo svojom dizajne originálni a autentickí a vyhnite sa používaniu stereotypov.
4. Zlý grafický dizajn znižuje vašu viditeľnosť.
Ak je váš grafický dizajn nevýrazný, nudný alebo všeobecný, nebude vyčnievať z davu. Vaše publikum si vás nevšimne medzi tisíckami iných podnikateľov, ktorí sa bijú o ich pozornosť. Prídete o príležitosti na prilákanie nových zákazníkov, generovanie potenciálnych zákaziek alebo zvýšenie predaja. Používajte pútavé titulky, pútavé obrázky a nádherné farebné kombinácie, ktoré upútajú pozornosť vášho publika.
5. Zlý grafický dizajn znižuje mieru konverzie.
Ak váš grafický návrh nie je v súlade s vašimi cieľmi, nepresvedčí vaše publikum, aby konalo. Vaše publikum nebude klikať na vaše odkazy, neprihlasovať sa k odberu noviniek, kupovať si vaše produkty ani vás nebude kontaktovať, ak ich váš grafický návrh nemotivuje alebo nenasmeruje k ďalšiemu kroku. Budete strácať čas a peniaze na neefektívne marketingové kampane, ktoré neprinášajú výsledky. Aby ste tomu zabránili, uistite sa, že váš grafický návrh má jasnú výzvu na akciu, ktorá povie vášmu publiku, čo má robiť a prečo by to malo robiť.